song!

Tuesday, October 23, 2012

SUNYI...

Assalamualaikum....hai semua...
kali ini aku nak bercakap tentang 'SUNYI'...
itu yg aku sedang rasa skrg...uhuhuhu

menurut kamus dewan, Sunyi bermaksud tak ada bunyi, suara, lengang, senyap dan sama waktu dengannya...tapi sunyi yang melanda dalam diri aku ni..sunyi tanpa kawan2 aku...

selama 2 tahun setgh..aku bersama2 dia..susah senang dengan dia..sakit dia..sakit aku...susah dia..susah aku..kami senang bersama...aku akui kdg2 kami mudah terasa hati..tp bg kami..itu semua perkara biasa...aku teringat kata2 seseorg pada aku...

"mencari suami berbeza dengan mencari kawan sejati..mencari suami biarlah kontra dengan kita..tapi mencari kawan sejati biarlah sekepala dengan kita.." dan akan aku igt kata2 tu...

aku bahagia apa yg dia kecapi sekarang...kebahagiaan dia..kebahagiaan aku juga...walaupun aku masih tersangkut disini, tapi kata2 semagat yg dia berikan pada aku..akan aku gengam untuk dijadikan semangat pada aku...

arggghhhh!!! tapi aku tetap merasa kehilangan...saat aku berjuang sendirian..aku tetap merasa kesunyian...siapa lagi yg akan membebel ditelinga ku? kejut aku bangun untuk ke kelas? marah aku jika tidak melakukan assignment? tegur kesalahan aku? makan bersama2? menangis bersama2? siapa kah? arrghhh!!! sedihnya kalau di ingat balik...

aku tak suka sunyi..memang life aku kalau tidak ngan keluarga..aku akan bersama dengan kawan2 aku...sunyi membuatkan aku menitis air mata...AKU TAK SUKA KESUNYIAN...



SUNYI....

No comments:

Post a Comment