song!

Tuesday, October 30, 2012

KAULAH SEGALANYA!!

Assalamualaikum! hai semua..
hari ni aku nak bercakap tentang 'KAULAH SEGALANYA'..
pernah dgr lagu tu? lagu 2 ada 2 version, 1 dari Indonesia dan 1 lagi dari singapura..
tapi aku lebih suka version singapura nyanyia Hazrul Nizam kalau tak silap lah...
aku tak tau kenapa..setiap kali aku dgr lagu ni, aku rasa sebak..
lagu ini boleh ditujukan kepada pasangan yang bercinta, baru berkahwin, sudah lama berkahwin (nak manja2 lah tu)..atau pun untuk rakan2 baik anda..


hah! yg gmbr kat atas ni..mmbr2 aku dekat Felda D'saji (ketering)..dalam masa sebulan je..ktorg dh boleh ngam..sbb masing2 sporting..so aku start nyanyi lagu Kaulah Segalanya..semua terikut agy2 Ekin ngan Ika..2 beradik yg sangat happening..yg mna 1? kolum bawah skali sebelah kanan (pembaca)..so bila nyanyi lagu tu, akan teringat ar kat dorg semua..


hah! yg ni plak antara kwn2 aku yg sentiasa buat aku ceria..huhuhu...lagi2 yg atas skali...2 gmbr tu..best friend aku tu...ktorg sama2 minat lagu ni...kalo play je..masing2 nyanyi ngan penuh perasaan..hhahahahah...yg lain ni...lyn je lagu apa yg aku nak play...hahhhahahahaha...

Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan
Mekar semula hatiku,

Kau lukis hidupku
Kau hias hatiku
Kau sambut cintaku tulus ikhlas
Suci hatimu kasih

Kaulah segalanya,
Yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya
Yang ku cintai

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Hulur tanganmu kasih,
Sambut cintaku,
Jangan tinggalkan daku seorang diri
Tak sanggup lagi dilukai

Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
Menerima sejarah hidupku

Kaulah segalanya,
Yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Cintaku padamu, ikhlas sejati..

keikhlasan dalam persahabatan itu sangat penting. janganlah menilai seseorang kawan itu melalui luarannya tetapi melalui dalaman. cinta juga tidak semestinya untuk seseorang yang bergelar lelaki, tetapi cinta dan sayang terhadap sahabat perlu ada. jadi, hargailah sahabat anda sebaik-baiknya...



No comments:

Post a Comment