song!

Wednesday, January 23, 2013

NOR ASYIKEEN BAHARUDIN

Assalamualaikum..hai..
dah lama aku tak update blog aku..
semua apa khabar? semoga semuanya sihat kehendakNya...AMIN...

hari ni aku nak bercerita tentang seseorang yang sudah tertera namanya...
NOR ASYIKEEN BAHARUDIN...siapakah dia?

hah!! nilah orangnya..orangnya yang sangat manis..peramah..happy go lucky..gedik..dan berfikiran matang.. (wah..aku ni puji lebih2 pulak..nnt dia kembang kempis..hhehhe)...
aku rapat dengan dia..nak kata dah lama kenal..tak ar..belum setahun agy..tp enth kenapa aku sayang gila kat dia...dia slalu ada time aku memerlukan seseorang..aku sedih..aku nangis..aku ketawa..aku gelak..semua dengan dia..selalu jumpa tu tak ar..sbb masing2 ada kehidupan masing2..

aku mula2 pun takut nak tegur dia kat tempat kerja aku..tp tegur gak ar..start dari itulah..aku ngan dia terus rapat..kami kongsi nama yang sama..tetapi ejaan yang berlainan..ejaan nama dia ASYIKEEN..tp ejaan nama aku ASYIQIN..panggilan tetap sama..tp dia xpanggil aku 'EKIN'..aku yang panggil dia 'KAK EKIN'..huhuhu...kami berkongsi minat yang sama..iaitu KARAOKE!!! tp dah lama plak aku x karaoke ngan dia..dia kalo karaoke..dh xigt dunia dah...dah mcm kena sampuk dah,,heheheh..agy 1..ktorg suka BIG APPLE!!



apa yang menyebabkan aku sayang dekat dia..dan anggap dia mcm kakak aku sendiri...dia sangat mengambil berat tentang aku..byk juga masalah yang aku dah cerita dekat dia..aku demam..dia jaga aku..dia paksa aku makan ubat..dia xbagi aku kerja.. (tp aku kerja juga..huhuhu)..dia xbg aku kerja kuat sangat..(depan dia je..blkg dia buat juga..heheh)..tp aku memang xboleh lari kalo dia dah mula membebel..hehehhe..comel apa..kalo aku ada wat salah..dia xprnh melenting..tp dia akan slow talk ngan aku..tegur aku cara baik..tp dia xleh lwn aku kalo ktorg lwn sape paling kuat merajuk..nnt dia akan pujuk aku...dia sentiasa cool..geram dia..mcm xgeram..aku pun xtau ngan dia ni..dia xprnh bad mood dpn aku..huhuhu...tp aku xske dia wat muka ketat..heheheheh...

well..kepada NOR ASYIKEEN BAHARUDIN..terima kasih kerana awak sudi menerima sy yang sentiasa ada byk masalah..terima kasih kerana awak sudi berkawan dengan saya yg sgt annoying ni...terima kasih kerana sudi terima baik buruk sy..terima kasih kerana menjaga saya..terima kasih kerana sentiasa hadir saat sy bergembira dan berduka..terima kasih kerana sentiasa ceriakan hidup saya..& terima kasih kerana menasihati saya..thank you so much!!

~I LOVE U!!!~

No comments:

Post a Comment