song!

Thursday, December 6, 2012

KEJE + STUDY

Hai Assalamualaikum semua...
hari ni aku nak update pasal keje dan belajar..

memandangkan aku hanya ada kelas sehari sahaja, so aku aku ingat nak keje juga ar..
aku punya kelas hari khamis pagi & petang..so aku akan balik kampus hari rabu...
hari lain tu aku keje ar...

minggu pertama mcm xbiasa agy..sbb penat..aku sampai KL malam..
esok pg masuk keje...anyway aku dah kena marah ngan kawan aku..sbb aku keje...
bukan apa..dia risau aku balik KL mlm2..sorg2 pulak tu...

bukan apa..dari tak buat apa2 kat rumah, baik aku keje..dpt duit...
so lepas ni tak payah minta parents duit kalo nak pegi mna2..huhuhuh...
tp aku tak tau aku boleh bertahan ke x..sbb sangat memenatkan...
agy 1..aku takut xboleh bahagikan masa..antara belajar dengan kerja...
agy1..aku takut aku xsempat buat assignment je..huh!! cam ne tu???!!!!

buat masa skrg ni..semua terkawal..tp aku tak tau ar akan dtg mcm mna..harap2 semua berjalan dgn lancar..aminnnnnnn....


*penat

1 comment:

  1. good luck k.pah . i always sokong dari belakang ! anyway kalau tak larat . tak payah gedik keje oke ?

    ReplyDelete