song!

Sunday, January 15, 2012

Monolog & Air Mata...

Assalamualaikum..hai korg...tgok tajuk di atas ^ ...monolog dan air mata..kenapa aku ckp mcm tu??

huhuhuhu...sbnrnya 15 January 2012, aku gi tgok persembahan teater di Stor DBP...persembahan oleh pelajar2 UPM...MONOLOG BEBAN DUNIA..sbyk 10persembahan...salah sorg dari mereka ialah Alumni UiTM/TeKA...

BICARA SEKEPING HATI.. <---tu ar tajuk utk persembahan Alumni UiTM itu...
salah 1 persembahan yg membuatkan air mata aku mengalir..mungkin aku kenal watak dalam cerita dia...
dan aku cuba berimaginasi..yg paling best..dia pki bju teater ASYURA...baju yg dia prnh pki time kat UiTM dulu..amik semangat katanya...huhuhuhuhu

selesai  persembahan, aku pergi jumpa ngan dia..dia menangis kerana xsangka aku akan dtg utk menyaksikan persembahan dia mlm tu...aku menahan air mata,,mana xnya..setelah 10 bulan..baru dpt jmpa dia...huhuhuhuh...kami berpelukan...kawan2 dia sume perhatikan kami..

aku hanya ada masa 5 minit je utk bersama ngan dia...huhuh...sedih giler kot bila nak balik tu....aku tgok balik video yg aku rakam..pun nangis jugak...



 
http://www.youtube.com/watch?v=B-GHFwFQe8I&feature=youtu.be



itulah Monolog & Air Mata...huhuhuhuhuhu


nak nangis agy boleh tak????

No comments:

Post a Comment