song!

Tuesday, July 26, 2011

OM SHANTI OM (part 2)

dia kemudian pulang ke kampung halamannya utk berjmpa dengan ibunya dan rakan baiknya Pappu. Ibarat mati hidup semula. Dia kemudian menceritakan kepada Pappu yang Mukesh membunuh Shantipriya. Om kemudia berpakat dengan orang yang di percayai untuk mengenakan Mukesh agar Mukesh mengaku yang dia membunuh Shanti. Sehinggalah dia berjumpa dengan Sandy. Seorang wanita yang mirip dengan Shanti.



Om telah membina semula studio yang terbakar 30 tahun dulu untuk menghasilkan filem yang terpaksa dihentikan iaitu OM SHANTI OM. Om telah merancang segalanya sehinggalah satu malam. Malam yang diadakan oleh Om.


Pada malam tersebut, mereka bukan sahaja menari, malah mereka juga telah melakonkan 1 babak yang pernah berlaku antara Mukesh dan Shanti. Iaitu lakonan pembunuhan.



ketika itu Sandy memainkan peranannya sebagai jelmaan Shanti. Sandy telah melakukan kesilapan. Tiba-tiba  satu lampu hampir terjatuh walaubagaimana pun Mukesh terkena lampu tersebut lalu pengsan. Mukesh sedar dari pengsannya, Om cuba memaksa Mukesh utk berterus terang, malangnya Mukesh sudah mengetahui bahwa itu bukanlah Sandy. Tiba-tiba Sandy datang dan memberitahu bahawa mayatnya berada di bawah lampu.Satu pergaduhan berlaku. Mukesh ditembak dan dia mati dihempap oleh lampu tersebut. Tiba-tiba Sandy dan Pappu datang. Barulah dia tahu yang itu bukan Sandy, tetapi roh Shanti.








T.A.M.A.T

No comments:

Post a Comment