song!

Sunday, November 28, 2010

SAKIT HATI GILER!!!!!!!!!!

semalam mmg hari yg menyakitkan hati aku...hampir2 berlaku peperangan....

smlm aku keje kat Dewan Sri Siantan kat Putrajaya..naik je van..
aku ternampak satu kumpulan dak2 laki ni..asyik bising je..
sorg kwn dia ni plak..kuku mak ai...mmg dh nk sma pnjg ngan pontianak...
pakai cincin mengalahkan org yg dah kawin...

nk dijadikan cerita..time makan mlm dlm kul 7mlm...mmbr aku ni..dia gi kat tmpt yg dia nk mkn...
lps tu..dia smpi dulu..dak2 laki ni dtg..pastu dia halau mmbr aku tu..siap main mak bapak ar...
Melampau!!! hmpir nk gduh..tp xjd..

kebetulan..ada org ttukar nasi ngan aku punya..aku pun amik je ar...aku lalu kat tmpt dak2 tu makan...aku ckp ar..'sape ar yg tertukar nasi ngan aku punya ni'...dorg boleh terasa...aku nk
tergelak ar...

aku dok ar ngan mmbr2 aku ni...dorg pun cerita ar psl2 dak2 laki tu...dah sudah makan...aku still agy kat tmpt ktorg mkn...tggl ktorg bertiga..aku..akak sorg ni..n dak laki sorg ni...
ktorg lalu kat tmpt dak2 laki tu..sbb tu je jalan yg ada utk gi ke Pantry...

ktorg lalu diorg bleh ckp apa??!! 'oh ni ke yg sound2 td??" ktorg smbil jalan..apa agy...
yg akk ni kata apa? 'gi mampus ar!!" aku smbug..'kisah plak aku!!!'...
pastu dia mmbebel plak...sabar je ar...

time majlis dah nk start lagi sakit hati...

akk ni..tegur ar...kain napkin utk ikat 'water piture' jgn sma ngan tema...pastu dak laki ni wat muka..dia wat alasan cam ne nk tukar...ktorg bgtau ar cam ne...pastu dia dtg balik bwk kain napkin colur putih...dia letak ngan cara yg kasar..pastu dia tarik 1 kain...sambil wat muka...
akk tu dh geram dah..aku yg nmpk dgn mata aku pun dh geram..akk tu nk tolong..tp dh mcm ni...xpyh ar jwb nya...akk tu bla ar..dia kata 'ehm..mls ar aku nk wat'...

mmg smlm aku sakit hati ngan dak2 laki tu..tp aku ttp happy sbb ada mmbr2 yg gila2 walaupun dlm keadaan yg menyakitkan hati...hehehehe

No comments:

Post a Comment