song!

Sunday, November 21, 2010

CUTI SEM yg AGAK MENARIK utk NOVEMBER 2010


menarik pula cuti sem kali ini..tp utk bulan November je ar..bulan dpn xtau ar..
aku keje kat Dewan Perdana Felda..nk kata dah lama..xjuga..start keje situ awl tahun 2010..pastu stop skjp utk smbung blaja...pastu keje balik pertengahan bulan November..

nape aku ckp mcm tu???
SEBAB...

1. 14hb November 2010..Aku ditugaskan utk kerja kat Dewan Perdana Felda...lps rehersal..
aku ternampak Zhaf (Skrin Part 1)..Abg Hamzi (Management Part 5)..n other seniors..they are from TEKA TARI...TEKA is for TEknologi Kreatif & Artistik...dorg perfo
rm utk wedding mlm tu...performance yg sgt menarik n gempak..i'm proud of it..

2. 20hb November 2010..skali lagi aku di tugaskan utk kerja kat Dewan Perdana Felda..tp kena dtg kul 1 tghari..selalunya kul 5ptg..pastu mmbr aku ckp ada shooting...aku pun mls nak ckp apa ar..tgh2 aku nak siapkan Menu Card..aku ternampak someone yg mcm aku knl..gaya dia..rmbut dia..cara dia jalan..n baju dia..mmg xsilap agy..dia tu Kak Iyda Jame (Skrin Part 5)...miss her so much!!!!! rupa2 nya..Kak Iyda terlibat utk shooting tu..dia shooting utk Hijrah Felda..so dia wat shooting psl Felda D'saji ar..


Hope korg suka dgn makanan yg disediakan...kalo ada ter
kurang..ada terlebih..mintak maaf ye..
kalo dpt undgan kat Dewan Perdana Felda..korg bleh contact aku k..junpa disana...InsyaAllah...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!



Dewan Perdana Felda

No comments:

Post a Comment