song!

Wednesday, April 3, 2013

SEMESTER AKHIR!!

Assalamualaikum..
akhirnya..update juga blog aku..
anyway..tahniah pada diri sendiri
akhirnya aku habis juga belajar...

aku igt agy mula jd pelajar Semester 6..sume tnya cm ne aku boleh sangkut paper..aku just senyum n jwb..
"nak wat cm ne..lecturer syg aku..nk jmpa agy"..tp masa tu aku sedih je..sbb mmbr2 sume xde..
ada yg agy sakit hati..org dok nganjing aku.. "eh! akk senior..xhabis blaja agy..repeat eh?" perrgghh! mula2 boleh tahan agy..gurau2..tp lama2..minta kaki juga ar..xpe aku sabar...junior2 aku..or adik2 aku sentiasa ada..happy2 kan aku..walaupun dorg bz..tp dorg ajak gak aku lepak sume...






terima kasih kalian..syg kalian sume..jga diri..study elok2..jgn main2..sentiasa berdiri dgn kaki sendiri..jgn naughty..jgn gaduh2..insyaAllah..ada rezeki..kita jmpa agy tau... GOOD LUCK adik2,,,

No comments:

Post a Comment