song!

Thursday, December 1, 2011

RETURN!!

 YEAH!!! UPDATE JUGAK AKHIRNYA!!!!!!

apa yg aku wat sebaik sahaja aku menjejakkan kaki ke Puncak Perdana???
aku terus mencari peluang dan masa utk berjumpa dengan Iyda Jame, Isha, Shima, Myra Idora n Kak Yana...and finally aku jmpa gak walaupun bukan semua org....

mcm mana bleh jumpa?? huhuhuhu
aku plan nk beli beg..so aku cari ar mmbr2 yg free..nk ajak teman kan aku...so xde yg free...pk punya pk...teringat ar KAK SHIMA N KAK ISHA....so aku terus text dorg ajak jumpa kat PLAZA ALAM SENTRAL (PAS)...mcm2 dugaan gak mula2 tu...tp alhamdulillah...aku jmpa juga ngan dorg...yeahh!!! happy giler masa tu!!..huhuhuhu... (paling best..dorg xcam aku..huhuhuh)


bila dh jmpa tu..punya r happy...huhuhuhu..ada ke patut kak shima gelarkan aku 'Taiko Puncak Perdana'?? huhuhuhu...gelak sakan ktorg...

tapi sebelum tu..aku terserempak ngan Kak Shuhada Shuib..senior writing..dia kata aku dh lain...nmpk kurus..huhuhu.. (kena maintain kan berat badan)..hahhaha

walaupun sekejap..tapi masa itu dimanfaatkan dengan baik oleh kami semua..insyaAllah..kalo free...kita hang out agy k??...huhuhuhuhuhu...
(bila karaoke ngan dorg..teringat dekat KAK AZIE & EMA)....


:)


No comments:

Post a Comment