song!

Wednesday, June 15, 2011

teringin sangat dalam Hidup ni...

apa yang aku teringin sangat dalam hidup ni...

1. seorg jejaka yang boleh tahan rupanya..datang hadir dalam hidup aku..menerima aku seadanya...dan menerima keluarga aku dgn sebaik2 baiknya...seorg yang bertanggungjawab..penyayang dan boleh membimbing aku....

2. menyambut birthday aku...aku teingin sangat nak sambut birthday ngan kawan2 aku...
dorg wat surprise utk aku...tp xnak ar baling2 tepung n telur...sbb aku pun xwat kat org mcm tu...
=)....

3.nak bercuti ke luar negara bersama-sama keluarga...aku nak sangat gi bercuti ngan family aku....gi disneyland ke...singapore ke...xdpt gi sana..indonesia pun jd ar...

4. nak menunaikan ibadah haji ngan ibubapa...kalo xboleh gak..dpt hantar dorg gi mengerjakan ibadah haji pun dh cukup... =)

tp tu sume angan2 aku je...tp xmustahilkan...
angan2 pun bleh jd kenyataan...hehehehehe

No comments:

Post a Comment