song!

Sunday, May 22, 2011

Adik aku TERBAIK Dunia Akhirat..

hei semua...Assalamualaikum...
wah...brape hari agy nk buka semester..mesti skrg org dh sibuk membeli brg utk digunakan sem dpn...
30hb Mei..kuliah akan bermula...
kalo yg duduk jauh tu...akan mula nangis xnak berpisah ngan keluarga...

mcm aku..aku xsedih nk berpisah ngan keluarga..tp sedih berpisah ngan kwn2...
kwn2 kat skola tu xlar rmi mana...
tp mejoriti sume junior je...
aku rapat ngan Mira Azam..Syereen Zahra..n Fatin Aisyah...
dorg ada saat aku memerlukan dorg..saat aku sedih...dorg yg tolong aku...
dorg dengar luahan hati aku...
kalo aku ada wat salah..dorg tegur aku...
ada antara mereka menangis jika aku cuba melakukan perkara bodoh...
dorg xserik berkwan ngan aku...dorg mmg truly KAWAN BAIK aku...n ADIK KESAYANGAN aku...

*nasihat utk mereka
~Jaga diri..study elok2..jaga perasaan org sekeliling...terutama keluarga...
~jgn pernah BENCI or TAK SUKA dgn org..kerana kdg2 dorg juga yg tolong kita suatu hari nnt...
~jgn bergaduh..gaduh xkan settle kan masalah...
~jaga tali persahabatan...
~jgn pernah berkira ngan org lain..
~jika ada masalah..call aku..n try settle cara baik...

*terima kasih kerana sudi menerima aku sebagai kawan..n kakak dalam hidup korg...
AKU SAYANG KORG....

*menangis ttba...

No comments:

Post a Comment